Informacje o wysyłce

Jakie metody wysyłki są dostępne?

Kurier GLS – 27,00 zł brutto
Paczkomat – 13,00 zł brutto

Zamówienie możesz również odebrać osobiście w Gdańsku:
Printexpress.pl
ul. Trawki 7 (Wrzeszcz/Niedźwiednik)
80-257 Gdańsk

Czy wysyłamy za granicę?

Tak, jak najbardziej możemy wysłać zamówienie za granicę.

Skontaktuj się z nami przez e-mail: sklep@fanatyk.pl
i podaj adres wysyłki, żebyśmy mogli sprawdzić koszt.
Średni koszt wysyłki za granicę to 90-140 zł brutto.

Jak długo potrwa realizacja mojego zamówienia?

Czas realizacji to 2-5 dni roboczych od złożenia i opłacenia zamówienia plus czas wysyłki.
Przy zamawianiu większej ilości (od 20 szt), czas realizacji to 4-10 dni roboczych.
W przypadku wysyłki za granicę czas wydłuża się o 2-5 dni roboczych, w zależności od miejsca zamieszkania.

Jeśli potrzebujesz swojego zamówienia w określonym terminie, skontaktuj się z nami, dołożymy wszelkich starań abyś miał je na czas.

Informacje o sposobach płatności

Jakie metody płatności są akceptowane?

  • przelew tradycyjny
  • przelewy24
  • BLIK
  • PayPal

Zamówienia i zwroty

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć po stworzeniu w kreatorze wybranego produktu z nadrukiem.
Spersonalizowany produkt dodajesz do koszyka i po dodaniu wszystkich produktów, które chcesz zamówić, przechodzisz do złożenia zamówienia i opłacenia go.

Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?

Tak, ponieważ aby złożyć zamówienie konieczne jest jego opłacenie.
Musimy też znać adres do wysyłki.

Z kim powinienem się skontaktować, jeśli mam jakieś pytania?

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu przez e-mail:
sklep@fanatyk.pl

Możesz również do nas zadzwonić:
tel. 507 628 335
tel. 791 191 347

Zapraszamy od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00-16.00

Jak mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Anulacji lub zmiany w zamówieniu możesz dokonać maksymalnie do 12h od złożenia zamówienia.

Aby anulować lub edytować zamówienie skontaktuj się z nami,
najpierw telefonicznie (od pn-pt, w godz. 8.00-16.00),
co pozwoli na wstępną anulację/edycję:
tel. 507 628 335
tel. 791 191 347
a następnie również mailowo: sklep@fanatyk.pl,
żeby otrzymać od nas potwierdzenie przyjęcia zmian.

W mailu z anulacją zamówienia podaj swój numer konta bankowego. Przyspieszy to zwrot środków.

Reklamacja

Klient ma prawo do zwrotu kupionego przedmiotu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni licząc od momentu otrzymania przesyłki. Produkt nie może posiadać śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne metki. Koszty przesyłki związane ze zwrotem ponosi kupujący. Sklep zwraca należność za produkt ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W mailu z reklamacją proszę podać swój numer konta bankowego. Przyspieszy to zwrot środków.

Każdy produkt posiada 1 rok gwarancji producenta, która jest rozpatrywana w ciągu 21 dni od momentu otrzymania zareklamowanego przedmiotu. Pozytywne rozpatrzenie obejmuje uszkodzenia mechaniczne dotyczące wad ukrytych lub mechanicznych. Produkt należy użytkować zgodnie z jego przeznaczeniem. Naprawie podlegają pierwsze 2 zgłoszenia. Za 3 razem wymieniamy produkt na nowy – taki sam lub w przypadku braku w magazynie z powodu likwidacji kolekcji na podobny produkt. O rozpatrzeniu reklamacji sklep informuje w wiadomości email. Jeżeli gwarant (sklep) wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy.

Jak mogę zwrócić produkt?

Proszę wysłać e-mail na sklep@fanatyk.pl
z opisem problemu.

Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres:
Fanatyk.pl Małgorzata Płonowska
ul. Trawki 7
80-257 Gdańsk
tel. 507 628 335

Koszty przesyłki związane ze zwrotem ponosi kupujący.


Fanatyk Studio Koszulek | Zaprojektuj swój nadruk